18 mars 2012

Mina favoritappar

Här kommer några av mina favoritappar som jag använder. De kommer inte i någon speciell ordning.


FxCamera: Gör att man kan ta snygga bilder med olika effekter direkt i mobilen. Tyvärr finns det inte så många att välja på, men snygga är dom i.a.f.
H&M: Här kan man kolla på allt som händer på H&M och få specialerbjudanden.
Facebook: Ett måste för alla som är med på FB.
tv.nu: Här kan man se tv tablåer för alla kanaler. Dessutom är det jättebra att man kan ställa in vilka kanaler man har så att bara dom visas.




Blogger: Denna appen är till för att mobilblogga med. Tyvärr kan man inte kolla sina kommentarer på den, men annars bra.


Music Box Pro: Gratis musik att ladda ner! Nästan allt finns.

2 kommentarer:

  1. Jag vill att blogger ska funka=(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör det nog snart. Jag har ickså lite problem med den just nu:(

      Radera

Skriv något snällt!!♥